vrijdag 18 september 2015

Tweelingmama everyday: het is feest!

Foto's, we hebben er al duizenden gemaakt sinds onze meiden geboren zijn. Herken je dat? En wij maken ze niet alleen, ook de opa's staan paraat met het fototoestel als de meisjes komen. Maar het is ook zo'n fijne gedachte dat je al deze momenten vastlegt, voor nu en voor later. 

We zijn vast niet de enige die regelmatig met ons fototoestel of mobiel in onze handen staan. Zo kreeg ik na mijn foto-oproep vorige maand vele mooie, vrolijke en emotionele foto's binnen van tweelingouders. Bijzonder om te zien en de verhalen erbij te lezen. Zoals beloofd hierboven zes foto's die ik heb uitgekozen! Bedankt voor het delen. Jullie krijgen een plekje op mijn blog EN op mijn nieuwe Facebookpagina,die vanaf deze week online is.

Onder de naam 'Tweelingmama' volg je onze community op Facebook met het nieuwe logo 'tweelingmama everyday'. Je bent tenslotte elke dag mama! Deze community is voor elke stralende moeder en uiteraard met extra tips, musthaves & info voor tweelingmama's. Blijf je ons volgen? Like de pagina en uiteraard vind je daar ook mijn wekelijkse blog. Ik kijk er naar uit dat we onze ervaringen delen en elkaar kunnen inspireren.
 
Het is feest! Win een unieke papa- en mamatas
Omdat het toch een beetje feest is nu onze community online staat, mag ik iets bijzonders weggeven: een unieke papa- en mamatas (t.w.v. €  4,95 - i.s.m. OUDERS VAN WAARDE). Wat je moet doen? Like onze Tweelingmama Facebookpagina en wie weet ontvang je binnenkort deze leuke tas op de deurmat. Handig voor de boodschappen of een dagje uit. Deze actie loopt tot 1 oktober 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten